Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Ladyliz - 5 maj 2010 19:51

Nu känns det bättre har tränat, tog i lite mer än vanligt. Blir nog beach 2010 iår!! Nu ska jag se sista andra avenyn sen sussa!!

Av Ladyliz - 5 maj 2010 18:20

Ja han har fått mig att gråta igen, jag ville nåt men ingte han.  Sen tyckte han att jag skrev många sms och han var spydig. allt han villkor. Efter ett tag så skrev han någ så skrev jag jävla gubbe och han svarade inte sen så skrev han du kan dra åt helvete hopas du kör i diket. Jag ringde upp men han tryckte bort mig. Sen hördes vi och han va elak, sa att vi kan sluta jag äcklar honom etc. Han tål inte när jag skrvier nåt taskigt men han får. När jag frågade varför skrev  om diket sa han när du är så jobbig. Då sa jag om jag skulle göra det skulle du inte bli så glad. då mumla han riktigt, han sårar mig...Sen får jag mens i morgon och extra känslig. Jag grät och tillslut så ska vi inte sluta ses som vanligt men bara på "hans" villkor han tycker tvärtom. Tänk om han kunde sluta säga allting som han säger. ER IST EIN ASCHOLOG, tänk om han skulle läsa detta, men jag menar det.

Nu ska jag till gymmet och ta bort mina agggrtioner.

Ovido - Quiz & Flashcards