Alla inlägg under november 2009

Av Ladyliz - 2 november 2009 14:04

Solen har inte gått upp idag och det är lungt på jobbet. Har sverige stannat upp för att AIK vann igår? Man kan ju undra.

Av Ladyliz - 1 november 2009 19:10

Ja då gick guldet till Solna borde bäl vara gladmen tycker bättre om Götet. Kanske skulle flytta dit.

I morgon jobb igen, urk inte så kul en som varit borta kommer tillbaka och stämmningen lär inte vara bra.

Av Ladyliz - 1 november 2009 14:41

Den har varit lugn, han har inte hört av sig vilket är konstigt men han är ju nere i Götet och jobbar med aik. Men men nu är bollen hos mig jag har ju sagt att det är över så jag kan bara ignorera honpm. Hänns inte så tomt faktislt, ganska bra just nu. så mycket "blod,svett och tårar" har jag använt de senaste veckorna så energin är försvunnen.

I går så gick jag till gymmet, hade inte varit där på ca 2,5 v så fick blodsmak i munnen, måste bärrra mig betalar ju och mår bättre.

Såg 2 Johan alk filmer sen gick jag hem till päronen och åt middag, moster var också där. Rostbiff, potatis gratäng och sky, helt ok.

I dag latat mig och handlat och lagat mat, tacos som blir lunch i morgon.

Har inte canal + men ska se på datorn och hoppas på att IFK vinner, deär på hemmaplan och jag tycker bättre om dem.

I mogon kör!! Jippie skönt med vanlig måndag.

När jag fyller jämt så skulle jag åka bort med päronen men nu har mamma ont i höften så det blir helsingfors. Alltid något och kanske en resa i vår. Vill vara borta på den dagen

Ovido - Quiz & Flashcards