Alla inlägg under november 2009

Av Ladyliz - 23 november 2009 16:08

Igår var det trist väder så åkte in  till stan och såg Så Olika. Mycket bättre film än vad jag trodde. Klart sevärd. Mysig på något sätt.

Idag blev jag lite uppvaktad i efterskott på jobbet. Fick en blomma hemgjort kort och chocklad! Gulligt!

Snart slut och då terapi. Eller kören mår så bra när jag sjunger!!

Av Ladyliz - 22 november 2009 09:50

Det var fint vder igår så jag tog en prommenad. Sen så tvättade jag och såg på massa filmer

Playa Del  Sol

Operation näktergal

Läckan

Sen lite på datorn etc, skönt med en lugn dag, behöver man ibland.

Lite ont  huvudet har jag idag med, får se vad jag hittar på

Av Ladyliz - 21 november 2009 09:52

Jag började med lite mosserande in hemma, sen tog jag bussen och träffade en av mina kompisar. Vi satt och snackade och åkte in mot stockholm. I gamla stan träffade vi vår andra kompis. Vi letade efter en resturang och tillsut hittade vi Resturang Michelangeo. Vi alla åt patsarätt och drack öl till. Gott gott. Sen fick jag min present, ett presentkort på IKEA 500 kr, liten pik att jag inte har gardiner, sen bjöd de på maten.

Sen gick vi vidare. Vi gick till Olearys och drack och pratade. Väldigt trevligt. Var så länge sedan vi träffades tillsammans.

Lite seg idag....

Av Ladyliz - 20 november 2009 12:34

Dagen i onsdags på jobbet var långsam.. Min data var sönder och små kaotiska saker hände..

Sen blev jag hämtad av mina föräldrar och vi åktetill båten.  Vi började med en drik på Prommenade och sen så åt vi mat. Jag åt kockens special som var Marulk, har jag aldrig ätit förrut. Den va helt ok.

Jag var väldigt trött så gick till hytten tidigt, sommnade men vaknade i natt att det blåste.

Frukosten var en stor bufe och ett glas mosserande vin dagen till ära.

Några timmar i Helsingfors, gick runt lite och solen sken, härligt den 19 november.

Vi gick runt på Stockmann, jag köpte en 30 års present till en kompis. Sen så blev den en räksmörgås och sen så blev det ett par skor.

Vi kom tillbaka till båten vid 13 båten skulle gå 16. Jag fick ett glas champange, äkta väldigt gott! Sen middag och efterrätt. Tidig kväll då med.

Har varit en lugn födelsedage men skön. Skönt med miljöombyte.

Fick många sms om grattis och många hälsningar på Facebook.

Oj vilka anklagelser jag fick av honom, han trodde inte på att jag inte var på nattklubb. Fan vad han tjafsa... SUCK.

I kväll fira med tjejkompisar.

Av Ladyliz - 18 november 2009 07:22

Igår var det så tråkigt på jobbet, suck inget att göra så höll på att sommna.

Efter jobbet mycket sms från honom, man märkte vad han ville. När ska vi ses etc, bla bla. Skrev kom hit om du vill. Han skrev inte jag kommer utann ringde bara på.

Efter det fick jag loppbett skrev och frågade om det var han  som hade loppor, ville han ej svara på och sen var han så kackig, slängde på luren etc. Men tror at han gjort nåt dummt i Thailand som han ej vill erkänna.

Han vill inte att jag ska åka bort, skiter jag i

Av Ladyliz - 17 november 2009 10:24

Det var väldigt kul på kören igår, börjar att låta väldigt bra! Mådde bra när jag kom hem.

Jag tog vaccinet i rättan tid! Finns ju inget nu verkar det som

Av Ladyliz - 16 november 2009 12:37

Idag så åkte vi på drogtest på jobbet. Kissprov inte så kul men bra att de ha det. Hoppas det inte ger utslag för sprutan. Men sa till att jag tagit den

Av Ladyliz - 16 november 2009 09:39

Då sitter man på jobbet igen, kul nja och vädret behöver man inte ens ta upp.

Han har kommit hem..fick sms i morse. Han beter sig så konstigt och ja har inte tid med honom förrens lördag i alla fall.

Nu är jag ju veccinerad, känns ok. Fick ju inga, biverkningar så det är ju ok. Hoppas att man inte råkar ut för någon influensa i år då, brukar jag ju inte göra i alla fall.


Ovido - Quiz & Flashcards