Alla inlägg under november 2009

Av Ladyliz - 15 november 2009 18:48

Filmen jag skulle se var inte bra, några snygga kroppar bara. Suck

Av Ladyliz - 15 november 2009 09:48

Skulle egentligen träffat en kompis idag men hon blev sjuk. Trist ville verkligen träffa henne men vi får ta det senare.

Jag orkar inte sitta hema och uggla så jag åker in till stan och ser på Trubbel i paradiset. Vdret är ju bättre än här på filmen så man kan drömma sig bort!

 Nästa vecka har jag fullt upp.

Mån- Jobb och Kör

Tis- Jobb och packa

Ons- Jobb 6-15:30 sen Silja Line

Tor- Semester min födelsedag i Helsinfors. 30 år!!

Fre- Semster hem och på kvällen fira med polare

Helgen inget planerat ännu



Av Ladyliz - 14 november 2009 15:17

Gårkvällen var rolig och trevlig, efter jobbet åkte jag in till stan och träffade en polare. Hon bjöd på maten. Trodde jag inte.

Vi åt kyckling hambugare, vin och en kaffedrink.  Hade trevligt

Idag inget speciellt, lite ont i armen fortfarande

Ont

Av Ladyliz - 13 november 2009 16:33

Aj har väldigt ont i min arm, men är det den enda biverkningen så är det värt det!

Sitter mnu ensam på jobbet, en halvtimme kvar sen helg! Ska träffa en polare, kanske blir en GT!!

Av Ladyliz - 12 november 2009 20:35

Nu har jag tagit sprutan mot Svinis. Det var lång kö och kallt. Väntade ute i ca 1,5 h men nu har jag i alla fall tagit den.

Hört ganska mycket från honom idag, planet var försenat i ca 6 h och näär jag ite svarade...har du redan börjat, ja det kan man fråga sig.

Snart ska jag sussa

Av Ladyliz - 12 november 2009 12:47

Suck vad jag är trött och vill sova. Tjafs på jobbet och vill bara hem.....

Av Ladyliz - 12 november 2009 09:28

Idag är jag inte pigg överhuvudtaget! Kom hem vid halv 12 upp 6 och kunde inte slappna av.

Han hörde av sig och tjafs för att jag inte svarade direkt. Sen frågade han om jag var sugen nej sa jag. Sen skulle hans son med till Thailand trots allt, undrade varför för han vill. Han kunde ju inte komma ifrån och han ville inte berätta varför. Han blev bara aggresiv, han döljer något.

Sen skulle jag till honom men blev inte så, han skulle ringa men gjorde han ej.

Nu åker han idag med en polare och sin son tills måndag till Thailand. Han sa att han skulle höra av sig på nåt sätt, men tvivlar på det. Som vanligt a pain in the ass, why do I care! Skönt med en helg utan tjafs, men ska träffa massa kompisar etc.

I dag inte kul på jobbet, en gått hem, en är sur och grinig, en är långsam och ja trött. Vad ska detta sluta? Hoppas att jag kan ta vaccinationen idag, blir jag sjuk imorgon. Shit happens

Av Ladyliz - 11 november 2009 18:24

Det var skönt att kunna sova länge idag, jag gick inte upp förrens klockan halv 8, såg  på nyheterna och duschade. Sov bra inatt. Fick en parkering i märsta brukar vara lite si och så med det annars.

Var lite kaos på jobbet när jag kom, underbemammanade men blev lungt när jag kom.

Nu så sitter jag på jobbet, extra bevakning men hittils har jag inte behövt göra mycket. Har en radio om något skulle hända.

Tänker på pengarna jag får i december!

Inte ett ljud från honom, han tycker säkert det är skönt att jag inte hört av mig. Det skiter jag i!

3,5 h kvar. Hemma vid 23:15 då sova och sen upp vid 6:15.

Ha en bra kväll på er

Ovido - Quiz & Flashcards