Alla inlägg den 4 november 2009

Av Ladyliz - 4 november 2009 17:20

Det började ju med att jag inte fick så många timmars sömn pga att jag ej kan sova hos honom sen var det småsaker som hände på jobbet. Helt crazy day. Sen vet jag inte vart jag är från den 1:a april. Föetaget som jag är hos vill inte ha kvar oss från securitas, upphandling och de vann inte.

Skrev sen ett sms till en kompis, lite grövre än vanligt om honom. Smset kom till honom....Pinigt. Du som aldrig snackar med dina polare om sånt där typ. Sen att det inte kom fram till henne och han tror väl att jag jämt skriver så... Hmm

Ska bli en tidig kväll i kväll. så jäkla trött och öm...

Av Ladyliz - 4 november 2009 07:22

I måndags var det kör. Fy fan vad kul det var! Träffade en körkompis och vi hade kul innan. Sen blev jag helt lyrisk att sjunga. Endorfiner etc.. Behövde ju detta efter en hemsk vecka. Förra veckan urk mådde inte bra av alla påhopp etc.

Han ville att vi skulle ses i måndags men sa nej. Igår villle han också ses men först sa jag nej. Märkte att han var sur och sa skjutsar du mig till jobbet så kommer jag. Började kl 7. Fick skjuts en bit i alla fall.

Oj oj vad han var kåt....

Kommer snart bli som vanligt igen...har ej pratat om att jag gjorde slut med honom,. Så trött nu

Ovido - Quiz & Flashcards