Alla inlägg den 15 december 2010

Av Ladyliz - 15 december 2010 23:00

Ja handlar om denna människa. Trodde ej att jag skulle må som jag mår brukar att vara van men nej.

Började mer i fredags när han kom hem från Åbo, han var på ville ha ja via telefonen. Ville inte jag och då hade jag gjort något på julbordet med någon annan. Jag ställde upp och han lovade att vi skulle ses dagen efter. Just det sixten. Skrev ett sms till honom för jag hade lite andra planer på kvällen då hade han ont i halsen etc. Kom hit men skyll inte på mig om du blir sjuk. Sen stängde han av sin mobil när han skulle se på video, sen svarade han ej på sms på kväll eller morgon. Fick svar orkar inte skriva sluta skriv på natten och morgonen. Fy fan skulle jag köra samma stil så.

Skrev ett sms på måndagen, boll hos mig sjukskriven till 31/12 diskbråck. Skrev igår Ligger på Akkis för diskbråck. Fråga varför har du ej berättat, gick så fort. Du m bortförklaring. Sen bryr mig skev jag lägg ner fick jag då. Boll hos mig. Detta är ej okej fy fan för honom. Han kan ta sig


Pga honom mår jag skit

Av Ladyliz - 15 december 2010 18:00

Förra veckan så var det julbord på Mårten Trotzig inne i Gamla Stan. Klockan 19:00 skulle det börja, slutade 15:45 så det var ju lite tid emellan.

Jag och en kollega åkte in till stan och handlade lite, gick bla på Stockhome, lagerhouse och andra affärer. Vi var så trötta så mycket fniss vill jag medge. Det var kul.


Kom till gamla Stan lite tidigare än 19 så vi stod ute och väntade sen var det dags att gå in. Mycket folk och trångt. Träffade några gamla kollegor så det var ju kul. Sen fick man stå nästan ute i minusgrader och vänta på maten. Maten var nästan kall när man kom till bordet. Maten var ok inte mer än så. Åkte jhem tidigt skulle ju upp tidigt dagen efter. Fick också en julklapp ljusstakar.

Ovido - Quiz & Flashcards