Alla inlägg den 5 december 2010

Av Ladyliz - 5 december 2010 10:00

Han ja jag vet inte. I måndags så mycket bråk så det var nära "slut" fast så sägs det ju ofta orkar ej gå in på vad.


Han jobbar nu extra på silja line, tycker inte jag om vem vad ska man göra? Ordningsvakt. Han son som jag ej träffat jobbar också där.

Jag skrev ett sms den tagen ta det lungt. Sen hördes vi ej förrens kan han kom hem. Han skrev.


Igår så var han gaska på fast egentligen kände jag ej för att ses.Han kom till mig, var inte höjdar gången precis...Han var som ett litet barn när han berättade om båte. Att ta hand om fulla personer, oj vad kul.... Fast han tycker väl om att visa sin makt och de flesta backar när de ser honom, 2 meter lång och ser läskig ut.

Känns nu som det runnit ut i sanden,,


Av Ladyliz - 5 december 2010 09:52

Måndags var det mycket att göra på jobbet det är man van med men när programmet krånglade så man fick tuppjuck


Tisdags kort med folk på fm sen en lära. På kvällen kör och kom hem kl 21:30

nsdags jobb sen sjöng på centralen med kören. Det var kul härlig stämmning. sen på förhandsvisning på svinalängorna. Ok film hemsk. Hem kl 21:30.


Torsdagen fick börja tidigare minus folk på em och mycket att göra som de andra dagarana. sov tidigt


Fredag mycket på  jobet samt var 3 istället för 4 hrlt slut.

Efter jobbet så träffade jag en kompis åt middag och drack lite vin. Var trevlig.


Lite seg efter denna hektiska vecka.

Ovido - Quiz & Flashcards