Alla inlägg under november 2010

Av Ladyliz - 7 november 2010 16:09

Fy fan för gubbar, nej blev inget i torsdags och han skyllde på mig. Han skulle ha möte 19-21 skrev han på tisdagen ok bra tänkte jag då kunde jag komma till honom och vara där när mötet var slut.nej gick inte hans son som ej bor där skulle dit och titta på hockey, han har jag aldrig träffat. Suck sen skulle mötet hålla på till 22 typ.  Suck han tyckte kom 22 sure nej måste sova.

Fredagen så hade han druckit gör han aldrig, viis får han det men var full han med så vi bråkade kl 21 skrev han kom hit. sure 2,30 till onom, Nej då. Han kan aldrig komma till mig. Sen skulle hans son komma kl 11 och sen så tycker hans andra son inte om mig, är ömsesidigt men kan vara i samma rum så där blev det inget.


Han sa att vi skulle ses igår till idag, han ljuger I dag skulle han jobba med aik kl 7 då kunde jag sova men men nej hans son ville ej det. Skrev stackars dig du får ej ha ett sexliv men han. Behöver ett sex skrev han då. Sure. Skaffa e ny bla bla. Blir så fb. Sen svara de han ejpå sms på 2,5 h och jag tror ej på hans förklaring. Mobilen la av var tvungen att uppdatera sure varför gick sms fra då. Tror att han knullar andra för han aldrig vill. Ok för mig men han har sagt att vi ej ska.


Imorse skickade jag ett god morgom mms, skulle jag bli glad åt. Iteg svar sen stängde han av sin mob i 2,5 h, har ej tid att skriva sms idag, god morgon kan man väl sriva? Fy fan hoppas han.... Han är så taskkig vet att jag ej har på 7 veckor nu.

Fan ta honom

Av Ladyliz - 4 november 2010 17:00

Ja då var det torsdag igen då!

I måndags jobb som vanligt sen naprapaten. Kände mig lite busig, hae tid kl 18 så jag åt middag innan, åt sushi och ett glas vin. Var gott men tänkte måste köptugggummi. Gjorde jag men svårt att öppna påsen, efter ett par minuter och ett sår senare fick jag äntligen ett tuggummi! Kom ca 30 minuter innan och naptrapaten var ledig så fick komma in  tidigare. Aj vad stel jag var på vissa ställen--.....Ritigt mörbultad blev jag!


I tisdags kom äntligen en dosa så jag kan höja och sänka mitt bord, inte lätt att installlera men det gick!

Efter jobbet kör. Kul och aj vad jag garvade, en av pantertanterna sa lite ekovoka saker inte med enkom men i alla fall!! Sen sjunga och ögongodis på scen.


I går jobb och sen tränong, får ej köa bröst i maskinerna, trist men andra muskler fick sig en omgång! Sen tidig sänggång var så trött!


Ev ja ni vet idag, vågar ej ropa hej ännu! Skulle vara skönt och avslappnande. Återkommer....



Ovido - Quiz & Flashcards