Alla inlägg den 17 november 2010

Av Ladyliz - 17 november 2010 10:39

Ja vad har hänt?

I fredags så jobbade jag som vanligt och åkte inte hem till päronen, mamma var sjuk med feber. Hörde av mig till honom men han jobba och sket i mig. Var skönt att bara vara hemma. Drack lite rosevin, titta på tv läste bok och slappade så skönt.

På lördagen tränade jag, sen till päronen och var där hela dagen. Såg mycket på Svt play och läste lugn dag. Lunch och middag där. Sen en lugnkväll med inte så mycket gjort.

Söndagen hälsomässan, han hörde av sig och blev nästan rabiat när han ej fick tag i mig. Efter lite dispyter sa han hörs i morgon men han hörde ej av sig. Bara när han e kåt som vanligt.

Måndags jobb sen så inget speciellt, har nu fått hem tre kronor box som jag kollar igenom.

I dag först jobb ganska jobbig dag. Sen hörde jag av mig till honom han hade ju lovat att höra av sig men håller aldrig detta. Han har nu sökt jobb på silja line, varför kan man fråga. han tycker ej om att åka båt och hur ska hans son klara sig? Något skummt är det men det vill han ej berätta..

Hans skrev hörs och sen så fungerade ej min mobil hos naprapaten och då fick jag knullar du? God natt etc. Mycket sms hela kvällen och sena kvällen.

Sista gången hos napraphaten ev grundlig genomgång av bröstmuskler och den sk musramen, ont igen. Får jag problem igen ska jag höra av mig.

På kören var Kikki danielsson där. Tror inte att hon vanykter, men det är en annan femma. Vi körde till över 20 så man blev helt slut.

Sen hemåt och som sagt mycket sms, han var full skrev han i alla fall och vi skrev till efter 23. Sen sov nån timme sen kunde jag ej sova, helt slut idag.

Bilen krånglade igår, dörren kunde man ej stänga såfick köra hem ändå med att ha in låsknappen etc

Ovido - Quiz & Flashcards