Alla inlägg under augusti 2010

Av Ladyliz - 14 augusti 2010 20:09

Min kropp har nog fått en chock. Jag var på gymmet i morse igen,,Kämpade med att cyckla det var så varmt och svetten lackade men klarade deta till slut. Sen blev jag lite illamående och ja jag spydde ej men känner mig ganska nöjd med mig själv. Fast i  morgon ingen träning....

Sen har jag inte gjort så mycket idag, hemma hos päronen åt lunch sen bada sen inget sen en kompis på fika om umgicks sen middag hos päronen. Mycket luft idag


Av Ladyliz - 12 augusti 2010 20:00

Jag ska ju vara med i Tjejmilen, vet låter inte klokt men så är det. Trodde att det skulle vara nästa år som de sas men nej då. Under semestern så var jag ute i elljusspgång men gick inge vidareDenna vecka har jag varit 3 ggr på gymmet hittils. Mån-tis och idag. I dag var det ett hårt pass, måste få upp flåset så cycklade länge och väl. Tänkte ta ett pass i helgen också, förmodligen lördag.

Av Ladyliz - 10 augusti 2010 21:00

Ja då har man börjar jobbat igen, känns ok men man äär inte van att använda hjärnan så mycket.

Vad har man då gjort på semestern? Blev ej en resa med kompisen pga av olika orsaker..

Fjäderholmarna med teater, helt ok teater. Underbar dag

Sandhamn en dagstur med underbart väder

Berlin i 3 nätter ensam, var trevligt.

Allsång på skansen. Bla Mando Diao var där. Kul var det.

Bio. För Kärleken, Knight and day, Letters To juliette, Bröderna Karlsson.

Åkte upp på globen med pappa. Helt ok utsikt, värt ett besök.

Dagstur till Mariehamn. Jättebra väder och brännde näsan.

Mycket sol och bad under 2 första aveckorna.

Nej nu ska jag sussa, börjar ju tidiggt.



Ovido - Quiz & Flashcards