Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Ladyliz - 18 augusti 2010 19:32

Ja nu kommer jag ifrån gymmet igen, orkade inte så mycket som vanligt kanske för kroppen ej är van med så mycket träning.

Jag skulle vilja flytta bort långt bort och hitta någon så jag kan glömma ja ni vet vem. Har varit så där mycket skit nu han tyycker att jag e jobbig etc. Vi sågs ej  på 5 veckor men bråkade destå mera. Han hade problem med manliga saker men  egentligen skulle vi sluta ses om jag skulle lyssnat på honom. Tar honom ej på allvar längre för han har sagt så mycket skit och...ja . Han tycker att jag skulle skaffa en yngre älskare kanske man borde men jag vill nu träfa MR right och skaffa barn och hela kittet. 4 år har han och jag hållit på nu, när vi började tog det slut med mitt x och det var lättre att komma över honom.


Trivs på jobbet visst men det blir ju lätt samma sak, tack och lov går dagarna fort.


Sen vill jag tacka Shywoman för du är en så bra vänninna, vi har kommit varandra nära på sista tiden och kan disskutera det mästa med dig!


Nej nu får jag ta en dusch och sova kanske känner mig bättee i morgon.



Av Ladyliz - 18 augusti 2010 05:24

Dety gick att jobba igår men var seg, Ganska mycket att göra och sen var det skönt att komma hem.

Åkte och handlade ochgjorde ej så mycket mera.


Gick och lade mig i tid och har soit i natt, så skönt.

Nu måste jag göra mig i ordning och åka till jobbet


Ovido - Quiz & Flashcards