Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Ladyliz - 1 januari 2011 19:16

Jag var på gymmet igår för första gången på 2,5 v. Körde hårt med vikter och har träningsvärk.

På kvällen hemma hos en kompis, det var trevligt god mat och dryck och bra tv. Idag lite seg och trött, Kom i säng vid halv 2...jag som ej är natt uggla.

Av Ladyliz - 1 januari 2011 19:11

Fick ett sms av honom dagen innan Nyår. Gott nytt år åker hem på nyårsnatten. Jag svarade Ok desamma. När jag vaknade på nyårsafton hade jag fått ett sms. kort har du hittat en ny knullkompis. Åker hem idag typ. Vilken fråga..om jag skulle hittat nån skulle han inte ha med det att göra och han behöver ej bry sig. Jag svarade nej ingen ny har mått dåligt ett tag har ej orkat med mycket. Inget svar, Hmms skrev i morse har du kommit hem. Fick som svar ja ska ut och skotta snö kul på nyår hörs. Hmm Sen har jag ej hört något men varför skrev han överhuvudtaget häromdagen?

Ovido - Quiz & Flashcards