Direktlänk till inlägg 1 juli 2010

Helt slut

Av Ladyliz - 1 juli 2010 17:15

I går var det väldigt mycket att göra på jobbet, tiden gick fort vill jag säga.

På kvällen träffade jag en kompis i stan och drack lite vin och vi åt mat i stan. Trevligt var det.

Sen på hemvägen fick jag ett sms av honom och han tyckte inte att jag svarade tillräckligt fort. Jag sa vart jag varit och han bla bla. herregud säger jag bara. Sen var bråket igång han ville intte prata dissade och tillslut stängde hanav mobilen. Gör han aldrig men satte på den i natt. Fy an och han är jag vet inte vad. I dagss skrev han du äger inte mig, nej men jag får ej träffa kompisar sa jag.. Blev sur att du ej berätta. Men herregur är han ett pucko eller inte. Han tycker att jag tjatar, ställ upp då. Skaffa en yngre skriver han. Fan är så trött på kalrar. Nu ska han höra av sig näe han vil. Grr

Har jäkla mensvärk och så trött har knappt sovit. Tvättstugan nu sen sussa tidigt.  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ladyliz - 5 januari 2013 19:14

Jag har pratat med honom nu kändes inte så kul. Jag mailade honom och frågade vad hände efter 6 år. Fick svar och vi mailade lite. Han ska gifta sig nästa år. Han ringde upp på dolt nummer och jag tyckte att skött det snyggt inte jag han berättade d...

Av Ladyliz - 31 december 2012 21:22

Jag kommer aldrig kunna förlåta honom i hela mitt liv men börjar acceptera faktum att han är borta ur mitt liv svårt men jag måste leva vidare en psykopat kan inte förstöra mitt liv!!...

Av Ladyliz - 25 december 2012 21:53

Jag skulle vilja hämnas på Bosse göra honom lika illa som han gjort mig så han får må dåligt. I filmer ser man tjejer som ringer på hos killen och knäar honom i skrevet precis vad jag vill göra...

Av Ladyliz - 25 december 2012 20:25

Så här dåligt har ingen behandlat mig. Har haft en kk i 6 år och nu har han hittat en ny säger han som han ska gifta sig med säger han. Vi hade lovat att vi skulle säga till varandra om vi hittat en ny men jag var tvungen att dra ut det ut honom. Han...

Av Ladyliz - 10 mars 2011 08:38

Nu har det gått lång tid sedan det tog slut. Skulle han inte hört av sig efter Thailand så skulle jag mått bättre nu.   Det har ju varit till och från men bara på hans villkor. Han har varit svartsjuk och blivit sur när han ej fått som han vill. ...

Ovido - Quiz & Flashcards