Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

Äntligen dusch och mankig logik

Av Ladyliz - 19 februari 2010 20:18

Låter kanske konstigt men har ej fått duscha håret på 2 dygn men nu är det rent! Pga operationen. När man ej får är det jobbigt för 2 dGr är inte så lång tid!

Var hos honom i onsdags efter mycket om och men...och ja inte så kul man märkte att han var trött och sen så mycket skit fick man fast han sa att han ej skulle göra det, Det var fel på sitten och daten. Vi småbråkade han sa varför hör du av dig till mig, för han blir irriterad då när han ite vill. du vet varför sa jag, då kan vi skita i att höra av varandra sa han.....Som vanligt. Han tänkte se ishockeyn sa han frågade vi 2 ska du se den neh sa han. Skulle lägga mig i i det andra rummet för han ej skulle höra när jag gick upp men det gick ej. Du kan ej sova då för hans son var vaken etc. suck skulle gå på toa men då var jag jobbig. Sov halvt bra och trött på jobbet och sen så var jag på möte. Tänker ej kommentera detta men ja.... I dag så fick jag ett sms vad han skulle göra i helgen och sen märks att du fått k..k.  Hör man av sig får man skit och vice versa.... Spydig men han borde tänka på  vad han säger. Skrev du är kåt synd för inte jag. Svar ej kåt har inte tid i helgen, Sure sen skulle han jobba. Varför klaga o´m han ej vill ha sms? Manlig logik.

O morgon gym sen gratta mamma som fyller år! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ladyliz - 5 januari 2013 19:14

Jag har pratat med honom nu kändes inte så kul. Jag mailade honom och frågade vad hände efter 6 år. Fick svar och vi mailade lite. Han ska gifta sig nästa år. Han ringde upp på dolt nummer och jag tyckte att skött det snyggt inte jag han berättade d...

Av Ladyliz - 31 december 2012 21:22

Jag kommer aldrig kunna förlåta honom i hela mitt liv men börjar acceptera faktum att han är borta ur mitt liv svårt men jag måste leva vidare en psykopat kan inte förstöra mitt liv!!...

Av Ladyliz - 25 december 2012 21:53

Jag skulle vilja hämnas på Bosse göra honom lika illa som han gjort mig så han får må dåligt. I filmer ser man tjejer som ringer på hos killen och knäar honom i skrevet precis vad jag vill göra...

Av Ladyliz - 25 december 2012 20:25

Så här dåligt har ingen behandlat mig. Har haft en kk i 6 år och nu har han hittat en ny säger han som han ska gifta sig med säger han. Vi hade lovat att vi skulle säga till varandra om vi hittat en ny men jag var tvungen att dra ut det ut honom. Han...

Av Ladyliz - 10 mars 2011 08:38

Nu har det gått lång tid sedan det tog slut. Skulle han inte hört av sig efter Thailand så skulle jag mått bättre nu.   Det har ju varit till och från men bara på hans villkor. Han har varit svartsjuk och blivit sur när han ej fått som han vill. ...

Skapa flashcards